woensdag 28 januari 2009

Utrechtse Heuvelrug!

Vandaag voor het eerst de heuvelrug van Doorn naar Maarn en weer terug. Dezelfde route had ik al door het bos gelopen, maar het is mij nog iets te rustig in het donkere bos....
Het wandelen in de spits langs de weg vond ik niet zo'n succes, dus dat probeer ik nog wel een keer op een ander tijdstip.
Heen ging het moeiteloos, maar terug (redelijk stijl naar boven) voelde ik dat mijn hammen achterop mijn benen het niet erg naar hun zin hadden en bij het afdalen voelde ik iets vreemds onder aan mijn linkerpoot-voor-. Ach, het zal wel wennen zijn. Volgens de fysio is het echt een kwestie van langzaam opbouwen. De verhuizing van An en het verwijderen van de vloerbedekking van de trap bleek niet zo'n goede combinatie te zijn geweest, dus nu heb ik twee golfarmen (pijn in je elleboog gewrichten, binnenzijde) .... d.w.z. dat ik 2x per week bij de fysio ben die er dan braaf overheen aait en soms wat duwt en lichttherapie toepast. Dit een paar weken en dan zou het over moeten zijn. Dat hoop ik dan maar, want de rugzak moet ik wel eerst optillen voordat-ie op mijn rug belandt! Overigens vertelde hij ook dat het verstandig was om ook fietsen aan het trainingsprogramma toe te voegen, dus meteen een tweedehandsje bij de fietsenboer gekocht: ga ik morgen ophalen!!