maandag 2 februari 2009

Kasteel Beverweerd

Wat was het guur buiten! Een straffe wind die mijn bovenbenen deed bevriezen heeft mij begeleid van Doorn naar Werkhoven. Het leek erg, totdat ik een stuk zijwind had....brrrrr nog veel erger zo tussen de weilanden door.
Geen last meer van mijn schenen, maar aan het eind voelde ik mijn rechter bovenbeen (heup?).
Niet echt prettig, maar aangezien ik het Kasteel voor mij zag was de motivatie groot genoeg om gewoon door te lopen.
Joost kwam met de auto naar Beverweerd toe zodat we samen de schilderijen van Meesteroplichter Geert Jan Jansen konden bekijken. De man heeft zeker een gave meegekregen: jammer dat hij het zó gebruikt.
Op de terugweg constateerden we dat de hele tocht ca. 8 kilometer was geweest, die ik in 1,5 uur had gelopen.
Klinkt wel stoer, maar straks is er géén platte grond onder mijn voeten: het hele laatste stuk gaat op (tot 1500 mtr) en neer! Ajai - nog even door blijven oefenen dus... Maar ik kan gerust zeggen dat ik heb genoten van deze wandeling. Regelmatig ontroerd door de natuur. Klinkt wellicht overdreven, maar zo sterk heb ik het gevoeld - voor het eerst van mijn leven!