vrijdag 8 mei 2009

Nog 3 nachtjes....

en de spanning stijgt. Joost en ik vinden het wel welletjes: de rugzak staat klaar en aangezien ik nu ook alle kleding voor maandagmorgen gewassen klaar heb liggen wil ik gewoon weg! Gisteren genoten van een wandeling mét meditatie-moment in het hoge gras, middenin de zon aan het einde van de dag.... als dit is wat ik straks iedere dag mee mag maken.... mijn God, wat ben ik een gezegend mens!
Tot mijn enorme vreugde vertelde de weegschaal vanmorgen dat ik 2,5 kilo ben afgevallen: HOERA!
Vandaag heb ik de laatste boekhoud/administratie-handelingen voor De Buren verricht en hebben Joost en ik inkopen gedaan voor zondag.
Daarnaast verhuist Lieske (mijn jongste dochter van bijna 19 jaar) morgen naar Amsterdam (spannend) en daar moest ook nog het e.e.a. voor worden geregeld. Je leest het: te druk om nog te lopen vandaag.