zondag 10 mei 2009

Morgenochtend om 5 uur....

vertrekken Joost en ik naar Schiphol!
Wat een bijzondere dag was vandaag....
De hele dag kregen we bezoek van familie en vrienden die afscheid kwamen nemen.
Willem (met gitaar), Iet en Kiek hebben een heel erg bijzonder, zelf gemaakt, lief lied gezongen. Wat een heerlijke kinderen!!
Lieske slaapt vanavond voor het eerst op haar nieuwe kamer in Amsterdam.
De laatste weken waren heel hectisch en spannend, dus ook vermoeiend. Joost had ontzettend veel werk gemaakt van de catering en alle feest voorbereidingen gedaan. Daarnaast ging het werk natuurlijk ook gewoon door.
Schonezus Edith, nogmaals veel dank voor je heerlijke salades!
Het was hartverwarmend hoeveel reacties via mailtjes, kadootjes, briefjes etc. ik heb ontvangen de laatste dagen! (Dat zou al genoeg energie moeten geven om mij moeiteloos naar Santiago te brengen).
Ik wil jullie graag vertellen dat ik jullie allemaal in gedachten meeneem op reis.
Dat klinkt voor sommigen misschien raar, maar zo werkt dat bij mij.

Wat ik ga beleven is nu nog onbekend maar ik heb er zin in!