woensdag 7 januari 2009

Wandelen.....

Vanmorgen vroeg was de wereld wit: tijd voor een wandeling door het bos met Saar (11,5 jr) en Sofie (6 mnd) de liefste Berner Sennenhonden ter wereld.
Halverwege ging het mis: het was spekglad in het bos en omdat er vrachtwagens hebben gereden tijdens het ontbossen vorige maand, zijn er diepe kuilen.... Sofie trok iets harder dan normaal dus ik ging hard! onderuit.
Op mijn rechterknie - handen - en vervolgens eindigend met mijn snuit op de harde aarde....
Het valt allemaal wel mee: dit was de eerste keer dat ik ben gevallen en die moest toch komen, alleen was ik wel blij dat ik geen rugzak van ca. 10 kg. op de rug had!
Naast mij ligt de wandelkaart van de Utrechtse Heuvelrug, waar allemaal tochten staan mét aantal kilometers: ik zal een mooi lijstje maken dat ik vervolgens op aantal km. zal gaan afwerken (wat een goede voornemens!!). Komt goed uit dat er toch ook 10 kg. vanaf wil hebben voor vertrek: scheelt weer zeulen!