dinsdag 6 januari 2009

..... gisteren

Zo, dat is gebeurd! Gisteren bij Iberia de vlucht geboekt voor 11 mei naar Léon en 10 juni terug vanuit Santiago (vlak voor de verjaardag van Kieka).
Ook voor Joost is het ticket geboekt. Hij vliegt de 6e juni rechtstreeks naar Santiago de Compostela (scheelt 325 km. wandelen) en dan vliegen we de 10e samen terug.
Plan is dat we elkaar op 7 juni op het plein van Santiago de Compostela voor de kathedraal ontmoeten!
Maar nu eerst aan het werk met de voorbereidingen.
Van Lucielle heb ik een slaapzak van 1,6 kg te leen gekregen. Dat scheelt toch weer 0,4 kg met mijn slaapzak en elke gram telt heb ik begrepen.
Ik lees mij suf op sites over de Camino en leer er veel van. Na het boeken van de reis wordt het langzaam maar zeker werkelijkheid.
Ik houd je op de hoogte! Xxx