maandag 4 mei 2009

Nog 7 nachtjes...

Vandaag weer heerlijk gewandeld in de bossen in de buurt. Voordeel daarvan is dat je rustig een nieuw pad kunt volgen omdat je toch niet echt kunt verdwalen.
Op de terugweg kwam ik Anneke, Tonny en Ank tegen - oud collega's van Huis Doorn. Ze hadden mij niet herkend in deze outfit. Ik had er inmiddels bijna drie uur wandelen opzitten, dus toen Tonny zei dat ze dacht dat ik nog moest beginnen kwam er zo'n blij gevoel over mij heen: ik ga het redden - het moet lukken!!
Terug thuis vond ik als openingspagina van mijn computer een schitterende close-up foto van de Jacobsschelp met (volgens mij het handschrift van Joost) "bon voyage" er op geschreven. Natuurlijk had daar "buen camino" moeten staan, dus ik vermoed dat Joost hier meer van weet. Hij doet geheimzinnig.....