zondag 5 april 2009

Terug naar de Lage Vuursche...

want natuurlijk moest ik Joost ook de Charlottehoeve laten zien én wilde ik het € 20 biljet vinden dat Ellen tijdens de vorige wandeling waarschijnlijk tijdens het "bewateren" van de bosgrond aldaar had achtergelaten.
Rugzak mee in Karel (onze Renault 4) én de wandelstokken om het geheel compleet te maken.
De paden op en de lanen af door het grote bos - op zoek naar het stukje bosgrond dat er natuurlijk mooier bij stond dan de rest na onze bewateringsaktie.
En.... jawel hoor; daar lag hij - keurig op mij te wachten - netjes 1x gevouwen in het zonnetje - het € 20 biljet!! Als een kind zo blij was ik!
Daarna nog vrolijk doorgewandeld en tot slot een lekkere uitsmijter.
Op de terugweg leek het mij wel een goed idee dat Joost mij af zou zetten bij Amersfoort, zodat ik terug naar huis zou lopen. Zo gezegd, zo gedaan, maar doordat ik al de hele dag op mijn schoenen liep en mijn voeten waren opgezwollen, merkte ik al bij de eerste 10 stappen dat mijn hallux het geen goed idee vond. Direkt Joost gebeld met het verzoek mij weer te komen halen. Morgen zal ik de podologe weer bellen voor een afspraak. Blijkbaar moet er nog het e.e.a. worden bijgesteld... Het komt heus goed!