donderdag 16 april 2009

Rondje Zeist

Ter afwisseling vanmorgen de fiets gepakt naar mijn abonnee die in Zeist woont.
Papieren mee in de rugzak - regenjas mee (die niet nodig was) en muziek in de oren.
Ik had gedacht dat het ca. 1 uur fietsen zou zijn, maar nee hoor - na 30 minuten stond ik al op de stoep.
Net op internet gezien dat het een rit van 12,5 km. was én dat de gemiddelde fietssnelheid rond de 20 km. per uur ligt. Ik ben altijd zó blij als ik lees of hoor dat ik niet in de categorie "gemiddeld" val. Dat wist ik natuurlijk al, maar toch....
Nadat ik mijn werk had gedaan weer in hetzelfde tempo teruggereden en in 30 minuten thuis aangekomen.
Wat ik tot op heden nog niet heb geschreven is dat ik na al mijn inspanningen meestal mijn mand even opzoek en daar dan ook een paar uurtjes verblijf. Dit schrijf ik om aan te geven dat jullie niet moeten denken dat ik na mijn inspanningen nog vol energie zit. Overigens heb ik dan wel altijd een voldaan gevoel.