zondag 26 april 2009

Even geen zin.... moet kunnen....

Vandaag had ik echt even geen zin, maar ben toch aan het einde van de middag op stap gegaan. Het was belachelijk warm: 20 graden volgens de thermometer in de dorpsstraat. Ik ben maar weer het bekende pad gelopen - eerst omhoog naar de St. Helenaheuvel om vervolgens weer naar beneden, richting Leersum te wandelen.
Na 1 uur wandelen belde Joost op om te vragen hoe het ging.... dit was mijn kans om hem te vragen mij te komen halen, want ik was net weer bij de oversteek van de weg en had last van het (te dikke) watje onder mijn tenen. Dus.... we eindigden gezellig met Kiek op het terras van de plaatselijke kroeg waar we in de ondergaande zon spareribs hebben zitten eten.
Volgens mijn schoonzus-coach op afstand Marjanne, is het verstandig om deze week een lange tocht (4-5 uur) te maken en vanaf dan ca. 2 uur per dag te lopen. Dit moet volgens haar voldoende zijn als voorbereiding. Dus... zo ga ik het doen!