dinsdag 10 maart 2009

Over de 10 km grens heen!!!

Wat zal Betsy trots zijn!
Vanmiddag ben ik van Doorn naar Zeist gelopen; tot het einde van de Krakelingweg. Toen begon het hier en daar te kraken in mijn heupen en werd het tijd om te stoppen. Doel van de wandeling was Huis ter Heide, naar F.P. en A.J., maar dat was net een paar km. teveel van het goede. (Joost zat daar en heeft mij gelukkig opgehaald. Hij is mijn trotse en trouwste motivator.)
Maar ik mag niet klagen: ca. 12,5 km. gewandeld mét mijn nieuwe schoenen aan! Mijn hallux houdt zich stil en daar ben ik heel blij mee.
Helaas is de peesontsteking in mijn elleboog nog niet verdwenen, dus liep ik met mitella over de regenjas heen. Dat ging prima.
De waterdichte regenbroek heeft er wel voor gezorgd dat mijn joggingbroek daaronder drijfnat is geworden. Niet echt ideaal dus! Moet nog maar eens bedenken hoe ik het regenbroekprobleem kan gaan oplossen. Als iemand suggesties heeft? Altijd welkom!!
Nu ben ik moe maar zeer voldaan.