zaterdag 14 februari 2009

Het zonnetje schijnt

en de kou op mijn gezicht voelde uitstekend aan! Lekker op stap geweest vanmorgen; gewandeld in de bossen rondom Doorn. Voor het eerst met muziek in mijn oren. Het leek mij helemaal niks om te wandelen met muziek, maar na vandaag denk ik daar anders over. Nu nog even de rustige liedjes er uit filteren, want dan gaat het tempo toch een beetje naar beneden. Ik liep heerlijk met gospel mee te galmen in het bos en "people gotta move" had een uitstekende beat om op te wandelen!
Bij thuiskomst vertelde Joost dat het boek: "ik ben er even niet" van Hape Kerkeling hem helemaal had ontroerd.
Jammer dat een boek een laatste pagina heeft en dat het verhaal dan stopt. Bij dit boek stopt niet alleen het verhaal, maar ook zijn tocht.
Ik kan het iedereen aanraden om te lezen! En daarna graag commentaar wat je er van vindt....